Сергій Чірік: «Салон – це як живий організм»

Нещодавно один з найвідоміших луцьких перукарів Сергій Воробій (Чірік) удостоївся звання «Заслужений працівник сфери послуг України». Про свою реакцію, перукарську справу, конкуренцію між салонами та багато іншого стиліст-перукар розповів у інтерв’ю.

Доброго дня, Сергію! Перш за все хотілося б привітати вас з цією нагородою. Це великий успіх не лише для вас особисто та для вашого салону, це також успіх всього міста Луцьк та Волинської області. Розкажіть для початку, якою була Ваша перша реакція, коли Ви дізналися про нагороду?

– Дзвінок, тому що саме так я був повідомлений, викликав масу емоцій, а першою реакцією був шок, який плавно переріс у гордість за свою справу і за те, що її цінують.

Як думаєте, що саме стало каталізатором для вручення такої престижної нагороди? Було щось таке особливе чи це, швидше за все, завдяки багатьом рокам плідної праці?

– Мені здається, що каталізатором став не один фактор, а їх сукупність. Відданість, щирість та виклад на повну у справі, яку любиш, зіграли вагому роль для вручення нагороди.

Хотіли б Ви отримати нагороду особисто з рук Президента? Які слова тоді сказали б йому?

– Звісно хотілося, висловив би слова вдячності.

Як гадаєте, чи стане ця нагорода приводом до збільшення кількості клієнтів?

– Не знаю, чи приведе вона нових клієнтів, але Сергій Чірік нагадав про себе в черговий раз (сміється).

Ви працюєте в цій сфері вже не один рік. Більшість відгуків про вашу роботу позитивні. Розкажіть, як вдалося вийти на такий рівень?

– Займаюсь перукарською діяльністю вже дуже давно. Вкладання душі у кожну стрижку, сумлінна праця і постіне вдосконалення: ось, що дало вийти на такий високий рівень.

Що відрізняє справжнього майстра від звичайного перукаря?

– Жага до вдосконалення та професіоналізм.

Який з луцьких салонів можете назвати своїм конкурентом? Чи таких немає?

– Від самого початку моїм завданням не була конкуренція, перш за все я хотів показати та довести, що у Луцьку є салони краси з з високим рівнем обслуговування.

Часто у вас в салоні проводяться різні майстер-класи. Ви робите це для залучення нових клієнтів чи все ж швидше для навчання персоналу?

– І те, і інше, ми з моєю командою не одноразово проводили семінари як для окремих майстрів, так і для інших салонів.

Судячи з відгуків Ваших клієнтів, у Вас в салоні дуже гарний сервіс. Наскільки це важливо? Чи можете сказати, що сервіс є своєрідною частиною всього процесу обслуговування клієнта? Чи все ж таки важливіша якість самої стрижки і реакція клієнта на новий образ?

– Сервіс, якість стрижки, відношення працівників до роботи та клієнта: все це та сукупність іншого творять місце в якому народжується краса. Салон – це не просто широкий спектр перукарських послуг, це як живий організм, за яким постійно треба доглядати.

Щиро дякуємо Сергієві за інтерв’ю та бажаємо творчих успіхів та наснаги!